360 derece ürün fotoğrafları internet alışverişlerine farklı bir boyut kazandırdığı gibi, tüketicinin etkileşimli katılımını sağlayıp, markalar için gerçek bir vitrin etkisi yaratıyor. Türkiye’de bu alanda faaliyet gösteren Fotometrik360 da önemli bir ilki gerçekleştirerek, ürünü hem ön, yan, arka açılardan görüntülerken, hem de üst ve alt açıdan görüntüleme imkanı sunuyor. Görseli fare yardımıyla döndürebilen tüketici, böylece almak istediği ürünü her yönden inceleyebiliyor. Her bir ürünün tam küresel görüntüsü için 180 kare fotoğraf çekimi yapılarak gerçekleştirilen 360 derece görsel çalışmalarında fotoğraflar, 5 noktadan lazer kontrollü bilgisayar aracılığıyla merkezleniyor. Daha önce silindirik olarak görüntülenebilen ürünler, bu etkileşimli çalışma ile her yönüyle görüntülenebiliyor.
High Impact World - hiWorld, a high-impact platform that was founded by experienced names in the industry to create high impact and value in the entrepreneurship ecosystem and to support startups from...
Teknoloji öncüsü Mitsubishi Electric, Hong Kong’da bulunan SOGO Alışveriş Merkezi’nin dış cephesine beş tenis kortundan daha büyük ve altı dikey görüntüyü Full H...
Milli Kütüphane Başkanı Tuncel Acar, 29. Ulusal Bilişim Kurultayı’nda Bilişim Hizmet Ödülleri kapsamında ‘Kamu Uygulama Ödülü’nde ve 10. eTR Ödülleri’nde de ‘Kam...