Redington Gulf, Türkiye pazarında yer alma hedefinde ilk adımlarını 2010 yılında atmaya başladı. Ama Shankar, pazara girmeyi 2007 yılından beri planladıklarını belirtti. Türkiye’de BT pazarının büyüme potansiyelinin, nüfusuna oranla çok yüksek olduğuna dikkat çeken Shankar,
çalışma stratejilerini şöyle tanımladı:
“Türkiye pazarında da, diğer pazarlarımızda izlediğimiz stratejinin bir benzerini uygulayacağız. Tüm pazarlarda tedarik zinciri yöneticisi olarak konumlanır, sadece BT dağıtıcısı olmakla kalmayız. Bir tedarik zincirinde dört unsur vardır. Birincisi, çok fazla aktiviteyi barındıran tedarik. İkincisi lojistik ve depolama. Üçüncü unsur, bu çalışmalarda finansal hizmetleri sunabilmek. İyi bir finansal çözüm sunmak, rekabette sizi öne geçirir. Son unsur ise satış sonrası destek hizmetleri. Yani bozulan ürünü geri alabilmeli, tamir ettirip yeniden tüketiciye ulaştırabilmelisiniz.”
Redington Gulf ise bunu ‘garanti sonrası süreç’ olarak tüketiciye sunuyor. Örneğin alınan ürünün 1 yıllık garantisi varsa, ama tüketici bu ürünü 3 yıl kullanabilmeyi hedefliyorsa, o zaman ‘genişletilmiş garanti programı’ hizmeti sunuluyor. “Bu kapsamda bireylere tamir,
kurumlara ise yıllık tamir kontratları veriyoruz” diyen Shankar, şöyle devam etti:
“Şirketlere sistem yönetim desteği de veriyoruz. Böylece tüm BT altyapısı, tarafımızdan yönetiliyor. Tedarik, lojistik ve depolama, finansal hizmetler ve satış sonrası hizmetler yapısındaki her unsuru tüketiciye sunuyor ve destek veriyoruz. BT işleminde ihtiyaçların giderilebildiği tek nokta olma hedefiyle ilerliyoruz. Arena’da da bu başlıklar hayata geçirildiği için işbirliği noktasına geldik.”