“Farklı çözümler sunduğumuz müşterilerimize, rakipleri karşısında bir adım daha önde olma olanağı sunuyoruz” diyen Akbulut, hedeflerinin her ölçekteki işletme için güvenilir bir iş ortağı olmak olduğunu belirtti ve büyük KOBİ’lere yönelik özel birtakım hizmet ve çözümler de geliştirdiklerinin altını çizdi.
E-posta yerine sosyal iletişim
Atos olarak kurum içi iletişim yöntemlerine alternatifler getirmek istediklerini ifade eden Akbulut, “E-postaların sadece yüzde 15’inin gerekli bilgiler içerdiğini biliyoruz ve e-postayı kurum içinde verimsiz bir iletişim yöntemi olarak görüyoruz. Kullandığımız bazı ürünler ile Atos’un 2013 yılına kadar şirket içi e-postadan tamamen kurtulacağını öngörüyoruz” dedi.
Atos’un Anadolu’daki yatırımlarından da söz eden Akbulut; Kartal, Güneşli, İTÜ Teknokent, Düzce ve Ankara’daki 2 bin çalışan ile Türkiye’ye hizmet verdiklerini söyledi ve bu merkezlerin sayısının artacağını sözlerine ekledi.