İlk etapta bankalara ve telekomünikasyon şirketlerine sunulacak bu uygulama, müşteri temsilcisinin ne zaman aramayı cevaplandırabileceğine dair bilgiyi müşteriye ilettiği için, telefondaki uzun bekleme süreleri de ortadan kalkmış olacak.
Burada kullanıcının yapması gereken Jacada uygulamasına giriş yapmak. Bundan sonra Kobil sunucusu devreye giriyor ve giriş verilerini, uygulamanın sahte olup olmadığını, doğru mobil cihazla bağlantının gerçekleşip gerçekleşmediğini ve kullanıcının kimliğini hızla doğruluyor.
Bu çözümle aramalar daha kısa sürede onaydan geçiyor ve güvenlik sorun olmaktan çıkıyor. Görsel IVR sisteminin m-Identity ile bütünleştirilmesi de arama sürelerini, geleneksel etkileşimli sesli yanıt sistemlerine kıyasla yüzde 20 oranında kısaltıyor.