Passolig sisteminin uygulanmaya başlamasının ardından taraftarların maça en hızlı ve kolay biçimde girmeleri için tüm çalışmaları başlattıklarını belirten Aktif Bank Genel Müdürü Dr. Serdar Sümer; “Tüm kart ve biletleme ihtiyaçlarını tek bir mobil uygulama altında birleştirerek taraftarın hayatını kolaylaştırmayı hedefledik. Üç ay önce devreye alınan mobil uygulama ile taraftarlar; gişeden ya da internet üzerinden Passolig kartı alma gibi işlemlere ihtiyaç duymadan, yalnızca cep telefonlarına Passo Mobil uygulamasını indirerek; karta başvurma aşamasından, bilet almaya kadar tüm işlemlerini yapabiliyordu. Artık cep telefonunu okutarak maça girmeyi de akıllı telefonları üzerinden yapabilecekler” şeklinde konuştu.
Uygulamanın ayrıntılarını anlatan Passolig Genel Müdürü Ceyhun Kazancı ise 2017-2018 sezonuna yaklaşık üç milyon Passolig kart sahibi ile girdiklerini belirterek, “Gördük ki 3 yıldır taraftarların 2 milyondan fazlası başvurularını dijital kanallar üzerinden yapmış. 2017 yılında bu oran yüzde 70 düzeyinde. Bu başvuruların yüzde 50’si ise akıllı telefonlardan gerçekleşmiş. Teknoloji çağında dijital olarak hayatı kolaylaştırmak gerekiyor. 2016-2017 sezonunda Süper Lig ve TFF 1. Lig’de toplam 3 milyon 700 bin kişi maç izlemek üzere turnikelerden geçmiş. Futbolseverlerin maça girişini daha da kolaylaştırarak, bu sayıyı daha da artırmayı hedefliyoruz. Passo Mobil uygulamasının başladığı Mayıs ayından bu yana 165 bin kişi bu uygulamayı indirdi. Genel olarak profile baktığımızda indirenlerin yüzde 60’ı 18-35 yaş arasında, yüzde 52’si İOS, yüzde 48’i Android işletim sistemli cihazlar ile kullanıldı. En çok kullanılan iller ise; İstanbul, Ankara, İzmir ve Adana. Bugüne kadar Passo Mobil uygulaması üzerinden 60 binden fazla işlem gerçekleşti” dedi.