2013 yılı Eylül ayından itibaren süreç bazlı kalite döngösü, gelişmiş teknoloji altyapısı ve uygulamaları, yetkin işgücü kaynakları ile dış kaynak hizmetleri çerçevesinde önde gelen kurumsal çağrı merkezleri arasında yer almak vizyonu ile hareket ettiklerini Abdurrahman Dadakdeniz şunları söyledi:
“2004 yılında başlayan ve bugüne aktarılan çağrı merkezi tecrübesi ile ISO 10002 ve EN15838 Hizmet Sertifikalarını Avrupa’da aynı anda alan ilk banka çağrı merkezi mirasını sürdüren bir organizasyonuz. Çağrı merkezi hizmetleri kapsamında sonuç odaklı bir müşteri deneyimine katkı sağlayacak etkin iletişim, yenilikçi ve sürekli gelişim yaklaşımı ile sunduğumuz hizmet anlayışımızı EN15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası ile belgelendirerek uluslararası standartlarda bir taahhüt sunmak istedik. Bu hedefle sertifika çalışmalarına başlarken çalışanlarımızın desteklediği stratejimizle Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası’nı yüksek müşteri memnuniyeti odağı ve aynı zamanda çalışan memnuniyetini hedefleyen, sürekli gelişime açık tuttuğumuz süreç bazlı yaklaşımımız için bir referans noktası olarak konumlandırdık.”