“Değişerek büyümek ve bunu başarıyla sürdürmek isteyen şirketler bugün teknolojilerine yatırım yapıyor, yol haritalarını bulut bilişim, büyük veri, kurumsal sosyal ağlar, mobilite ve güvenlik gibi mega trendler üzerinden planlıyorlar. Değişimin getireceği sorunlara karşı hazırlıklı olmak bizim elimizde. Geçmiş endüstri devrimlerinde kalifiye eleman geliştirmek 20-30 yıl almıştı. 4. Endüstri Devrimi’nin getirdiği dinamizm ve ölçek ise bunu bir seçenek olmaktan çıkarıyor. Bugünün gereksinimlerini ve geleceğin trendlerini göz önüne alarak stratejimizi ve misyonumuzu yeniden tanımladık. Türkiye gelişmiş ve gelişmekte olan pazarlar arasında özel bir konuma sahip. Gerek jeopolitik konumu gerek genç nüfusu ile muazzam büyüme potansiyeli barındırıyor. Sağlam altyapımızı önümüzdeki dönemde de güçlendirerek, kurumların dijital dönüşüm süreçlerinde onlara destek olmayı hedefliyoruz.”