Yandex, farklı kaynaklardan sürekli akan veriyi doğru okumanın önemini vurgulamak, ayrıca dijital analitik odaklı ürün ve hizmetlerini paylaşmak üzere bir seminer düzenledi. Kolektif House Levent’te yapılan Yandex'le Dijital Analitik Semineri’nde, sektörde önde gelen şirketlerde ve ajanslarda görev yapan 50’den fazla teknoloji çalışanı bir araya geldi. Etkinlikte Yandex’in Moskova merkezinden gelen konuşmacılar da yer aldı. Yandex Metrica Ürün Sorumlusu Barış Mert Gezer, kullanıcıların internet deneyiminin gelişmesine yardımcı olan servisler sunduklarını, bunların başında da web analiz aracı Metrica’nın geldiğini belirterek, özellikle tıklama ısı haritasının Metrica’nın en önemli özelliklerinden olduğunu söyledi. Gezer, Metrica ile kullanıcıların site üzerinde tıkladığı tüm alanları bir ısı haritası olarak gözler önüne serdiklerini belirtti.
9 Ağustos'ta Modernity Hotel ikinci kez gerçekleşecek BTvizyon Eskişehir toplantısı öncesi mikrofonlarımızı BTvizyon konuşmacılarına uzattık. TBD Eskişehir Şube Başkanı Av. Dr. Barış Günaydın bu kapsa...
Tasarım ofisi Villa ProCtrl, DuPont Corian yüksek teknoloji yüzey ürününü kullanarak iPad tabletin kendi tasarımında bir stand geliştirdi. Bu yapı nem tutmayan ö...
Panasonic Connect Europe, satış uzmanlarının %91'inin rekabet avantajı elde etmek için üretken yapay zeka kullandığını ortaya koyan yeni bir araştırmayı duyurdu. Araştırmaya göre, ankete katılanlar Ge...