Dünya çapındaki futbol severlerin 4’te 3’ü maçları çoğunlukla evlerindeki TV’lerinden takip edecek. Anlık olarak tüm gelişmelerin takip edilmesi, turnuva hakkında bilgilere ulaşılması için akıllı telefonlar devreye girecek. Doğal reklamlar ile tüketicilerin anlık harcamalarını adreslemek ve onlara ulaşmak da mümkün. Maç öncesi ve sırasında kullanıcılar çoğunlukla içecek, atıştırmalıklar, pizza ve diğer paket servisleri kullanıyorlar. Turnuvanın resmi sponsorları ya da diğer markalar futbola ilgisi bulunan kitleyi heyecanlandıracak yaratıcı ya da bilgilendirici içeriklerle ilgilerini çekebilir. Mobil doğal reklam teknolojileri sunan FreakOut, gösterim sayısı ile birlikte yayıncı sayısını 5 ay içerisinde yüzde 65, geçen yılın aynı aylarına göre yüzde 400 arttırdı. Aktif kampanya adedi ve satış rakamı yüzde 100, gösterim hacmi geçen yılın aynı aylarına göre yüzde 50 artış sağladı.