Grupfoni’nin paylaştığı verilere göre bankacılık sektöründen alınan fırsatların yüzde 42’sini yeme içme, yüzde 23’ünü kültür sanat eğlence, yüzde 13’ünü sağlık, spor ve güzellik, yüzde 6’sını ürün, yüzde 4’ünü turizm fırsatları ve yüzde 12’sini de diğer fırsatlar oluşturuyor. Telekom sektörünün de en çok satın aldığı fırsat kategorisi yüzde 42 ile yeme içme. Yeme içmeyi yüzde 18 ile kültür sanat eğlence ve yüzde 10 ile diğer fırsatlar takip ediyor.
Sigortacılık sektöründe de en çok aldığı fırsat yüzde 44 ile yeme içme. Yeme içmeyi yüzde 23 ile kültür sanat eğlence, yüzde 12 ile sağlık, spor ve güzellik, yüzde 10 ile ürün, yüzde 4 ile turizm fırsatları ve yüzde 7 ile diğer fırsatlar takip ediyor.