Uluslararası e-öğrenme şirketi Docebo’nun ‘2017 E-Learning Trends Raporu’na göre, e-öğrenme sektöründeki ve dünya genelindeki trendlerde sosyal medya ve mobilleşme öne çıkıyor. 2016-2021 döneminde oyun bazlı öğrenme, oyunlaştırma ve giyilebilir teknolojilerin e-öğrenme alanında önemli değişimler yaratması da bekleniyor. Enocta Ürün ve Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Emre Tok, rapor verilerini değerlendirirken, kurumsal hedefleri hakkında da şunları söyledi:
“E-öğrenmede küresel bazda iki noktaya odaklanılacak: İçerik ve birey. Bu yüzden en iyi eğitim ve gelişim planı çok katmanlı, esnek bir öğrenme ekosistemi yaratmak, öğrenene nasıl akıllı bir tüketici olacağını göstermek, gereken kişisel eğitim ortamını oluşturup sürekliliğini sağlamak gibi kritik faydalar sunabilmeli. Bu konuya daha çok eğileceğiz. Kısa ama çabuk öğrenme materyalleri, teknoloji çağının ve Endüstri 4.0’ın getirdiği sanal ve artırılmış gerçeklik teknolojilerini en iyi oyunculardan oluşan ekosistemi hayata geçirerek, ölçeklenebilir ve ekonomik şekilde kurumlarda kullanılması için çaba sarf edeceğiz. Değişen müşteri ihtiyaçları ile farklı segmentteki müşterilerin teknolojik çözüm ihtiyacı için yalın ve pratik teknolojik eğitim yönetim sistemlerinin gelişimi için çalışmaya da devam edeceğiz.”