Konuyla ilgili bilgi veren UEDAŞ Genel Müdürü Mesut Efe, mobil uygulama ile kullanıcıların UEDAŞ’a istediği her yerden rahatlıkla ulaşabileceğini belirterek sözlerine şöyle devam etti: “Kullanıcılar, buradan sistemde kayıtlı adresleri, o an bulundukları bölge veya farklı bir adres için elektrik kesintisi, aydınlatma, arıza kaydı ve acil durumlar konusunda kayıt oluşturabiliyor. Mobil cihazlardan oluşturulan kayıtlar anında Çağrı Merkezine ve saha ekiplerine iletilerek arızanın hızlı bir şekilde giderilmesi sağlanıyor. Müşteriler yaptıkları şikayet ile ilgili son durumu cepten, web sitesinden ve Çağrı Merkezinden kolaylıkla öğrenebiliyor” dedi. Efe, uygulama sayesinde kullanıcıların planlı kesintiler, anlık kesintiler ve abonelikleri ile ilgili bilgilere rahatlıkla ulaşabildiğini aynı zamanda müşteri İşlem yetkilileri ile de iletişim kurabildiğini belirterek; “Müşterilerimize kolaylık sağlamak için başlattığımız bu uygulama ile Müşteri İlişkileri Yetkilisi bölümünden tüm istek, öneri ve şikayet bildirimlerini anlık olarak bizlere iletebilecek” diye konuştu. Efe, uygulamanın Android ve iOS işletim sistemine sahip telefonlarından indirebileceğini sözlerine ekledi.