Perakendeye yönelik A’dan Z’ye çok geniş bir ürün gamı sunan, perakendenin mega marketi Eurometall, proje kapsamında “Büyüme Haritaları” konulu konferanslarda perakendeciler ve tüketicilerle bir araya geldi. Devlet Demiryolları’ ndan kiralanan 13 özel vagondan oluşan ve İstanbul Haydarpaşa Garı’ndan hareket eden Perakende Treni, Eskişehir, Konya, Adana, Gaziantep, Kayseri ve Ankara’yı içeren programı ile toplam 2 bin 978 kilometre yol kat etti. Yolculuğunun son durağında Perakende Treni, 4 gün boyunca İstanbul’da konakladı.
Eurometall, Üçge Elektronik, Dove, Migros, Nestle, TEB ve Hürriyet sponsorluğunda gerçekleştirilen organizasyonun toplamda 2 milyon liralık operasyon maliyeti olduğu belirtildi. Perakende Treni’ ninde vagonları bulunan, bu şehirlerdeki toplantı ve organizasyonlara katılan şirketlerin 25 bin kişiye ulaşması hedeflendi.