Günümüz pazarlama dünyasında kampanya kanallarının çeşitliliği, temas noktalarındaki farklılık ve kampanya yapan departmanların birbirinden bağımsızlığı müşteriye erişim konusunda yanlış bilgi aktarımına sebep olabiliyor. Örneğin bir kanaldan “hayır” denilen bir teklif bir başka kanaldan “size özel” başlığı altında gösterildiğinde kurumsal algıyı zedeliyor.
GSM operatörleri için ideal hale getirilmiş EVAM çözümü ile Intellica, özellikle finans, telekomünikasyon, e-business sektörlerinde başarılı uygulamalar yapmış ve yurtdışı referanslarıyla da kalitesini kanıtlıyor.
Intellica Teknoloji Direktörü Can Alhas konu ile ilgili olarak sektörel deneyimlerini şu şekilde paylaşıyor: “Bütün kanalların birbirinden haberdar ve harmoni içinde çalışması, kurumsal imajın artırılmasında, kurumsal etkileşimlerin pozitif tepkiler uyandırmasında önemli rol oynuyor. Birbirinden haberdar kanallar ile yönetilen etkileşimler rahatsız etmek bir yana memnuniyet uyandırıyor.”