“Artık dizi ve TV programları hashtag’ler kullanmaya başladılar. Bu sayede daha çok konuşuluyorlar. Twitter’da trend topic listesinde şu anda yayında olan bir dizinin hashtag’ini gören bir takipçi, merakla açıyor o kanalı. Böylece Twitter televizyonu beslemiş oluyor. Buna ek olarak, diziyi izleyen biri hashtag’i görüp meraklanıp Twitter’ı açıyor. Yani bu sefer de televizyon Twitter’ı besliyor. Dijital medya gelenekseli yenmedi, yanında durdu. Geleneksel medya ve dijital medya birbirini beslemeli. Bugün bir köşe yazarı sosyal medyada popüler ise bunu önceden yazılarını yazdığı gazeteye borçlu. Ünlüler de bu iki mecradan aynı anda faydalanıyor. Zamanında geleneksel medya sayesinde üne kavuşan isimler, bugün dijital medyadan da gereken desteği alıyor. Geleneksel medya sayesinde bir imaj yarattılar ve şimdi bu imajı sosyal medya sayesinde yaymaya çalışıyorlar.”