12 binin üzerinde beacon'ı iki yıldan az sürede Türkiye geneline yerleştiren Blesh, Türkiye’nin önde gelen marka ve kuruluşlarının mikro konum hedefli mobil iletişim kampanyalarının yönetimlerinde çözüm sağlıyor. Blesh’in ülke geneline yayılmış beacon cihazları perakende mağazalarında, banka şube ve ATM’lerinde, havaalanlarında, metro istasyonlarında, AVM, cafe ve restoran zincirleri ile 250’nin üzerinde plaza ve üniversitede aktif olarak çalışıyor.
Blesh CEO’su Devrim Sönmez, ikinci turda aldıkları ek yatırımla ekiplerini büyütüp daha fazla marka ve mobil uygulamayla işbirliği yapmak için çalışacaklarını ve 2016 sonuna kadar da 30 bin beacon’ı geçeceklerini söyledi. Küresel pazar hedeflerinde ise Google ile iş ortaklığının geliştirilmesi ve Blesh’in Silikon Vadisi’ndeki organizasyonunun güçlendirilmesi var.