“E-Data ile bu işbirliği, bizim için Türkiye pazarında ürünlerimizi konumlandırmak adına büyük bir fırsat. Böylece ürünlerimizin satışı ve yaygınlığı artacak. Son 3 aydır, bireysel ürün dağıtıcılığını belirlemek için kapsamlı bir değerlendirme çalışması yapıldı. Burada E-Data, sektör deneyimi ve değer katma fırsatı yaratmasıyla öne çıktı. Bu işbirliği; bizim Türkiye perakende piyasasında ulaşılabilirliğimize değer katacak.” Kuzbari, Türkiye’nin potansiyeli çok yüksek bir ülke olduğunu, bölgeye yatırımlarını artırarak devam ettireceklerini, E-Data ile pazardaki paylarını daha da artırmayı hedeflediklerini vurguladı. Türkiye kurumsal pazarındaki büyüme potansiyelini karşılamak için geçtiğimiz günlerde Türkiye ofisi yönetim yapısında değişikliklere giderek, farklı bir stratejik model benimsediklerini de hatırlattı.
“Bu işbirliği; pazar payımızı ve gelirimizi artırmamızı sağlayacak. Bu alanda pazarda 1 numara olma hedefimize böylece daha da yaklaşacağız. Bizi tercih ediyorlar, çünkü müşteri sadakati ön planda. Geçen yıl Türkiye pazarında yüzde 18 oranında büyüdük. Bu yıl ise eski, daha yüksek oranları yakalamak için çalışıyoruz.”