İster kamu ister özel sektör kuruluşu olun, ister çok büyük isterse çok küçük çaplı bilişim projelerini hayata geçirin, bu projelerin başarıya ulaşmasındaki temel faktörü insan oluşturuyor. Operasyon süreçlerinde yer alan bir kimse, yetkileri dahilinde önündeki uygulamanın yeteneklerini tam olarak bilmiyorsa ya da bu sistemi kabullenmemişse başarı oranı oldukça düşüyor. Ne yazık ki bunun örneklerini -özellikle de kamu kurumlarında, elektronik ortamda gerçekleştirilebilecek çok basit işlemler için bile insanların şubeler arasında dolaştırıldığını- sıkça duyuyoruz. Herhangi bir çağrı merkezinde, çok basit bir için yanıt alamadığımız ya da yetkisi bulunmadığı için sistem içinde operatörden operatöre bağlandığımız ve her seferinde de aynı şeyleri anlatmak zorunda kaldığımız durumlar da bize pek yabancı gelmiyor. İyi uygulamalardan yeterli derecede övgüyü görmüyor olabilir ama kötü örnekler öyle anlatılıyor ki tüm iyi uygulamalar ve kurumun imajı bir anda uçup gidebiliyor.
SAP Forum İstanbul, iş dünyasının farklı sektörlerinden 5 bine yakın profesyonelin katılımıyla 21’inci kez gerçekleştirildi. 27 Ekim’de İstanbul Kongre Merkezi’n...
3CX Almanya, Avusturya ve İsviçre Bölgesi İş Geliştirme Yöneticisi Jann Hehl.
Yazılım tabanlı telefon sistemleri sağlayıcısı 3CX, CEBIT’teki yerini aldı. Fuar k...
Yapay zekâ ve büyük veri analizi kullanarak gayrimenkul değerlemesi ve bölge analizi yapan bir teknoloji kuruluşu olan Endeksa; arama, kurtarma ve hasar tespit çalışmalarına biraz da olsa destek olabi...