Publicis Groupe Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Arthur Sadoun platform ile ilgili şunları söyledi:
“Marcel'i ilk kez 2017 Haziranı'nda duyurduk. Bu bir yıl içinde sektörümüz birçok zorluktan geçti. Artışa dayalı değişimin tek başına bir çözüm olmadığını, yenilenme ihtiyacının ise her zamankinden daha fazla olduğunu gördük. Bu dönemde Marcel'in geliştirilmesi adına grubun bir yıl boyunca sektör etkinliklerine ara verdik. Tartışmalı ancak gerekli bir karardı çünkü 40 yılı aşkın bir süredir kendini yenilemek için çabalayan bir sektörü yeniden ayağa kaldırmak için ne gerekiyorsa yapmaya kararlıydık. Böylece veri, yaratıcılık ve teknoloji arasındaki duvarları yıktık. Silolarımızı “Bir olmanın gücü” mottosuyla ortadan kaldırdık. Bugün, Marcel ile yeteneklerimiz ve fırsatlar arasında duran engelleri kaldırıyoruz. Temmuz 2018'de sona erecek olan bu dönemde bize destek olan çalışanlarımıza dünya çapındaki sektör festivallerindeki ortaklarımıza ve müşterilerimize minnettarım.”