Geçen yıl, Intercomp olarak yüzde 11’lik büyüme kaydettiklerini ve bu yıl büyüme hedeflerinin de yüzde 20-30 arası olduğunu belirten Turan, özellikle WatchGuard güvenlik çözümleri tarafında geçen yıl bir yılda gerçekleştirdikleri cironun yüzde 50’sini ilk çeyrekte elde ettiklerini de vurguladı.
1,5 senede 50 bayiye çıkmayı hedefliyorlar
WatchGuard’ın Türkiye’deki tek dağıtıcısı olarak bayi kanalını genişletme hedefiyle uzun süreli ve karşılıklı kazan-kazan formülüne dayalı bir kanal yapısı oluşturmayı planladıklarına dikkat
çeken Turan, ‘Expert, Professional ve Associate Partner’ olarak kategorilendirilmiş iş ortakları arayışında olduklarını da belirtti. Bu şekilde oluşturacakları iş ortakları sayısını 1,5 yıl içinde 50’ye çıkarmayı planladıklarını belirten Turan, aradıkları özelliklerle ilgili olarak ise “Biz iş ortaklarımızın bütün sertifikasyonlarını tamamlamış olmalarını istiyoruz. Ağ bilgi birikimine sahip, birleşik güvenlik ve UTM cihazlarına yatkın olmaları bizim için önemli. Tabii bayilik için WatchGuard’ın koyduğu standartlar da önemli”
diye konuştu.
Bayiler için özel eğitim günleri
Hem bayii kanalının hem de son kullanıcının bilinçlendirilmesi için özel etkinlikler düzenlediklerini belirten Turan, bayiler için düzenli eğitimler gerçekleştirdiklerini de belirtti. Her çeyrekte bayi eğitimleri düzenlediklerini belirten Turan, “Yeri geldiğinde de yirmi otuz bayinin katıldığı satış ve teknik eğitimleri içeren organizasyonlar şeklinde olabiliiyor. Her çeyrekte standart eğitimlerimiz var. İhtiyaç durumuna göre de özel etkinlikler olabiliyor” dedi. Turhan, güvenlik konusunda uçtan uca çözüm sunma inisiyatifi ile farklı markalarla da işbirliği için görüşmelerini sürdürdüklerini de dile getirdi.