Kaspersky Lab’dan F1’de Scuderia Ferrari Marlboro ile işbirliği
1 dakika okuma süresi.
Kaspersky Lab, teknik iş ortağı olarak Scuderia Ferrari Marlboro ile işbirliği yaptığını duyurdu. Yarış tarihinde önemli yeri olan ve büyük başarıların sahibi dünyaca bilinen bir takımla işbirliği yapmanın kendilerini gururlandırdığını belirten Kaspersky Lab CEO’su Eugene Kaspersky, bu işbirliği ile Ferrari ve Kaspersky Lab’ın teknolojik inovasyon gibi pek çok değeri kendilerinin iş sorumluluğu içinde paylaşacağını ifade etti. 2010 ve 2011 sezonunda devam edecek işbirliği kapsamında Kaspersky Lab logoları, Belçika Grand Prix’inde bin kilometrelik Spa-Francorchamps’ta serinin ikinci turunda takım arabalarında da görünecek.
Günümüzde teknoloji ve yeni jenerasyonun yetkinlikleri sayesinde reklamcılık sektörü önemli değişiklikler yaşıyor. Bunun sonucunda problem çözmede grup adaptasyo...
Dijitalleşme, çalışanların kişisel gelişimleri ve yaratıcılıklarını ortaya koymaları açısından önemli bir fırsat. İşletmelerin sürdürülebilir verimliliği için teknolojiyi çalışanlarla uyumlandırmaları...
Dışkaynak kullanımının önümüzdeki dönemde izleyeceği seyirle ilgili araştırmalar yükselen grafikleri işaret ederken, sektör temsilcilerine göre bu gelişimde “IT...