“Finans kuruluşları değişen tüketici alışkanlıklarını ve yenilenen teknolojileri olabildiğince hızlı bir şekilde oluşturdukları ekosistemlerine adapte etmeye çalışıyorlar. Burada herkese ilk dokunan süreçler, genellikle ödeme sistemleri ve yapılan kampanyalar özelinde oluyor. Teknoloji üreticilerinin piyasaya sürdüğü yeni ödeme önyüzleri, cihazları ve adaptörleriyle bankalar yeni ödeme kanalları yaratıyor, e-cüzdan konseptini geliştiriyor. Müşterilerin davranışlarını bu cihazlar üzerinden anlamlandırarak yeni kampanyalar ve satış fırsatları yaratma eğilimi artıyor. SAP, bankaları dünya standartlarında teknolojik çözümlerle tanıştırarak maliyet avantajı sağlıyor. İş Analitiği çözümleri ile hızla değişen müşteri davranışlarını anlık olarak analiz etmek, yeni ürün ve hizmetleri hızla pazara sunarak rekabette öne geçmek mümkün oluyor. Bellek içi teknoloji ve vaka tabanlı analizlerle bankaların müşteri ihtiyaçlarını anında yakalamasını sağlayan Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümleri, bankaların kişiye özel teklifler sunmasını kolaylaştırıyor. Bankalar için kurum stratejilerini şeffaflaştıran İnsan Kaynakları Yönetimi çözümleri, her bir çalışanın performansının banka hedefleriyle paralel gelişimini sağlayan yönetim yapısını destekliyor. SAP Business One platformu, KOBİ’ler başta olmak üzere kurumsal müşterilerle banka arasında doğrudan entegrasyon sağlanmasına yardımcı oluyor.”