Sabancı Topluluğu’nun online alışveriş platformu Kliksa’nın Pazarlama Direktörlüğü görevine Özberk Ölçer getirildi. Performans pazarlaması, web analitiği, dönüşüm optimizasyonu, arama motoru optimizasyonu (SEO) ve arama motoru pazarlamacılığı (SEM) alanlarında uzmanlığı bulunan Ölçer, Kliksa’nın dijital ve offline pazarlama, CRM ve iş zekâsı departmanlarının yönetiminden sorumlu olacak. Profesyonel kariyerine 2003 yılında Siberlig’de Turnuva Koordinatörü olarak başlayan Ölçer, 10’un üzerinde profesyonel oyun turnuvasının organizasyonunu ve başhakemliğini yaptı. 2004-2014 yılları arasında World Cyber Games’de turnuva hakemi olarak da görev alan Ölçer, Siberlig’in ardından Quinta Travel’da E-ticaret Müdürü olarak çalıştı. 2008’de SEM A.Ş.’ye Yazılım Mühendisi olarak transfer olan Ölçer, burada sırasıyla Web Analitik Direktörlüğü ve Performans Pazarlama Direktörlüğü görevlerini üstlendi. Galatasaray Üniversitesi, Bilgi Üniversitesi ve Google Akademi’de eğitimler veren Ölçer’in performans pazarlaması, web analitiği, dönüşüm optimizasyonu, arama motoru optimizasyonu (SEO) ve arama motoru pazarlamacılığı (SEM) alanlarında uzmanlığı var.
Fotoğraf makinesi devi Canon, 250 megapiksellik bir kamera sensörü hazırladı. Sensörün en can alıcı noktası, bir DSLR makinenin içerisine sığabilecek büyüklükte...
thyssenkrupp Asansör’ün geliştirdiği, ilk halatsız asansörü olan MULTI, yeraltı ulaşımına olanaklar getiriyor. Hem dikey hem de yatay olarak hareket edebilen MUL...
“2015’te SAP kullanmaya başladık ve SAP ile dijitalleşmeye ve sistemsel süreçlere alışmaya başladık. Pandemi ile dijitalleşme yolculuğumuz oldukça hızlandı: Altyapısı hazır olan toplantılarımız hemen...