CCO (Chief Customer Officer) görevine getirilmesinin ardından Türkiye’ye ilk ziyaretini gerçekleştiren Oviedo, “Türkiye büyümeye elverişli bir pazar ve bizim bu pazarda güçlü bir iş ortağımız var. Bicom ve diğer iş ortaklarımızla, bu pazarda işimizi büyütmek için neler yapabileceğimizi konuşmak için buradayım” dedi. “Geleneksel olarak Kodak, belge tarama ürünlerinde çok güçlü. Türkiye’de de özellikle bankacılık sektöründe önemli müşterilerimiz var. Yapmaya çalıştığımız şey, diğer sektörlerde daha fazla müşteriye ulaşmak” diyen Oviedo, Bicom’un Türkiye’de uzun yıllara dayanan tecrübeye sahip olduğunu ve beraber çalışarak buradaki işlerini büyütmek istediklerini belirtti.
Hedef: Çift haneli büyüme
Türkiye’de, doküman tarama dışında çalışmalarının da olduğunu hatırlatan Oviedo, sayısal çerçeveler ve fotoğraf baskı cihazları gibi son kullanıcı ürünlerinde Kodak’ın marka bilinirliğinin fazla olduğunu ve güvenilir iş ortaklarıyla çalıştıklarını söyledi. “Tüm bölge için genel beklentimiz çift haneli bir büyüme sağlamak” diyen Oviedo baskı işinin de Türkiye’de önem verdikleri bir diğer alan olduğunu belirtti. Kamusal ve ticari baskı uygulamaları ile
bankalarda kullanılan baskı sistemlerinin önemli birer unsur olduğunu dile getiren Oviedo, doküman tarama alanının özellikle ekonomik daralma içinde olduğu bir dönemde kurumlara, sayısal ortama geçişi kolaylaştırarak, verimlilik sağlama ve maliyetleri düşürme avantajı sağladığına dikkat çekti.