Topatan, “Başarımızı Türk tüketicisinin mağazalarımızı bu denli sahiplenmesine borçluyuz” dedi. Media Markt ve Saturn mağazalarının Türkiye’de hızlı şekilde büyüdüğüne dikkat çeken Topatan, dünya genelindeki diğer Media Markt ve Saturn mağazaları arasında, Türkiye mağazalarıyla en hızlı büyüyen olduklarını kaydetti.
Perakendede asıl şovun mağazacılık olduğunu söyleyen Topatan, mağaza, ürün ve insan kaynaklarına yaptıkları yatırımla bunu sağladıklarını ifade etti. Geniş ürün yelpazesine işaret eden Topatan, “Yerli ya da yabancı en yeni ürün, en bol seçenek ve en çok marka Media Markt ve Saturn mağazalarında mevcut. Media Saturn Grubu, Türkiye’de 16 mağaza açmış ve 1300 yeni istihdam olanağı yarattı. Her bir mağazamızda ortalama 50 bin çeşit ürün yer alıyor” şeklinde konuştu. Topatan sözlerini şöyle sürdürdü: “Geçen sene Aralık ayının ilk 15 gününde açtığımız 3 mağaza ile raflara 150 bin adet ürün yerleştirdik. Bu rakamlar yüzde yüz artış gösterdiğimiz ciromuz kadar değerli rakamlardır. Media Markt ve Saturn mağazaları, perakendecilik yaklaşımı ile rakiplerinden farklılaşmıştır. Çünkü asıl rekabetimiz kendimizledir. Mağazalarımızın en büyük farkı, müşterilerimize sunduğumuz en düşük fiyat avantajıdır. Teknoloji sayemizde ulaşılabilir hale geldi” dedi.