“İşlem verileri; müşteri yaşam döngüsündeki her temas noktası ile bağlantı kuran anahtar. Bu bilgiler, yeni gelir modellerini tanımlamamızı, müşteri ilişkilerimizin derinleşmesini ve düşük maliyetli hizmet vermemizi sağlar. BT yönetiminde pazarlamanın daha çok üzerinde durduğu konu; doğru kanala doğru hizmet. Müşteri daha çağrı merkezini aramadan sorunun merkezde anında tespit edilip müşteriye çözümle gidilmesi önemli. Nasıl şubenin nereye kurulacağı kararı veriliyorsa, ATM’nin nereye kurulacağı yönünde de önemli verilerin olması gerek.”
BKM olarak işlemlerin gerçek zamanlı izlenerek analiz yapılmasının önemini bildiklerini vurgulayan Dr. Soner Canko da, Türkiye’de müşteri deneyimini artıracak INETCO’nun yeni nesil teknoloji çözümü ile daha da güçleneceklerini ifade etti.