Nice Medya tarafından düzenlenen, kamu sektörü, bankalar, perakende markaları ve enerji sektörlerinin müşteri hizmetleri ile çağrı merkezlerini buluşturan Call Center Zirvesi, bu yıl 3’üncü kez düzenlenecek. “Müşterinizi Tanıyor Musunuz?” teması ile 5 Haziran’da, Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleşecek olan zirvede ulusal ve uluslararası birçok marka ve kurum, katılımcılarla deneyimlerini paylaşacak. Zirvede oturumlar Tematik Salon ve Teknoloji Salonları’nda gerçekleşecek. Tematik salonda; birçok farklı sektörden birçok marka, müşteri hizmetleri çalışmalarını ve yenilikçi yaklaşımlarını aktaracak. Omnichannel, büyük veri, tekil görünüm ve analitik kavramları ile şekillenen ‘müşteriyi tanıma’ sürecinde en önemli araç olan teknoloji de bu yıl özel bir salonda katılımcıları ağırlayacak. Detaylı bilgiler www.callcenterzirvesi.com.tr adresinde yer alıyor.
Dijital pazarlama alanının önde gelen markalarından RTB House, ContentGPT çözümünü tanıttı. Bu yenilikçi teknolojik çözüm, pazarlamacıların çevrimiçi kitleleri anlama ve onlarla etkileşim kurma yöntem...
Teknoloji alanında 20 yıla yakın deneyiminin yanı sıra satış, kanal yönetimi, iş geliştirme ve stratejik ilişki yönetimi gibi alanlarda da uzmanlığa sahip olan TCL Communication Türkiye Ülke Müdürü Se...
Fortinet®, 2022 Siber Güvenlik Becerileri Açığı raporunu yayınladı. Yeni küresel rapor, siber güvenlik becerileri eksikliğinin, güvenlik ihlallerinin meydana gelmesi ve ardından para kaybı da dahil ol...