Virgin Grup, Apple, Google gibi dünya markası şirketlerin zirveye nasıl geldiklerini anlatan Özcan, “Şirketlerin büyümeleri için teknoloji kurdu olmaları gerekiyor” dedi. Yenilik yapmayan firmaların yok olmaya mahkum olduğunu dile getiren Özcan, “Yaptığınız iş ne olursa olsun teknolojiye en hızlı uyum sağlayan firma olun” dedi. Özcan, ‘ölümsüz girişimcinin hikayesi’ olarak tanımladığı ipuçlarından bir diğeri olan ‘Patron gider, kurum kalır’ kuralını da öğrencilere şöyle anlattı:
“Kendinize sorun: Çalışanlarımın takip etmek isteyeceği büyük vizyonum ne? Eğer tüm ekip bu amaca inanır ve kendi alanında CEO gibi çalışırsa, o kurumu kimse tutamaz. Ne yazık ki Türkiye’de patron ölürse kurum yok oluyor. Bu yüzden sadece 13 tane yüz yıllık markamız var.“