DataStar, küresel ekran üreticilerinden Risun’un Türkiye dağıtıcısı oldu. Risun, 1989 yılından beri OEM ve ODM çözümler sunan profesyonel bir şirket. DataStar Ürün Müdürü Atilla Dandiboz, Risun’un her segmente yönelik geniş bir ürün grubu olduğunu, ancak DataStar olarak özellikle orta ve üst seviye modelleri Türkiye pazarına getireceklerini belirtti. Çerçeveye sıfırlanmış, şık tasarımlı ekranların fiyatlarının da uygun olacağını vurgulayan Dandiboz, “Cam koruma özellikli modeller de portföyümüzde yer alacak. DataStar olarak her zaman olduğu gibi yine gelişmiş teknolojiye sahip ürünleri, uygun fiyatla tüketiciye ulaştırmaya devam ediyoruz. Risun ekranların da kaliteleri, şık tasarımları ve uygun fiyatları ile beğeni toplayacağına inanıyoruz” dedi. DataStar tarafından satışa sunulan Risun ekranlar 20, 21.5, 23.6 ve 26 inç ekrana, LED teknolojisine sahip ve hepsi DVI giriş yuvalı.
Ağ altyapısı alanında faaliyet gösteren CM Bilgi İletişim Sistemleri Şirketi, 10. yılını elektrik taahhüt sektöründeki iş ortaklarının katıldığı bir etkinlik ile...
HyperX, Microsoft’un oyun konsolu Xbox One için kulaklık partneri oldu. HyperX Cloud’un ödüllü tasarımına sahip olan HyperX CloudX, Xbox One kullanıcılarına güçl...
Veri ve yapay zeka şirketi SAS, sentetik veri teknolojisi şirketi Hazy'nin ana yazılım varlıklarını satın aldığını duyurdu. Bu stratejik satın alma, SAS'ın güçlü veri ve yapay zeka portföyünü geliştir...