Allianz Türkiye, müşterilerinin işlemlerini daha hızlı ve kolay yapabilmeleri için ‘Online İşlemler Merkezi’ni hayata geçirdi. Müşterilerinin tüm işlemlerini dijital ortama taşıyan ‘Online İşlemler Merkezi’ ile bilgisayar başından da poliçe ve sözleşmelere hızla ulaşmak, bilgi edinip işlem yapmak mümkün hale geldi. “Allianz’ım Mobil Uygulama” ile benzer bir tasarım ve dille oluşturulan platform, tasarım açısından da kolay kullanım imkanı sunuyor. Allianz Türkiye’nin müşterileri daha önce sahip oldukları ürünlere göre farklı platformlar, farklı kullanıcı bilgi ve şifreleriyle erişirken, artık tek bir mecrada tek şifreyle tüm işlemlerine dijital olarak ulaşabilecekler. ‘Online İşlemler Merkezi’nde menüler “Allianz’ım Mobil Uygulama”da olduğu gibi ‘Allianz’ım, ‘Sağlığım’, ‘Arabam’ ve ‘Birikimlerim’ olarak 4 başlık altında toplanıyor. Platforma “Allianz’ım Mobil Uygulama”da kullanılan şifre ile girmek ya da yeni bir şifre alarak erişmek mümkün.
Vodafone ve YASAD, KOBİ’lerin gelişmesi için BTK desteğinde ortak hareket edecek._x000D_
Telekomünikasyon alanında Türk yazılım sektörünün sunabileceği çözümleri...
Huawei Türkiye Kurumsal İş Grubu, İstanbul ve Ankara’da eş zamanlı olarak gerçekleşen etkinlikte, iş ortaklarıyla buluştu. ‘Dijitalleş, Anı Dönüştür’ temasıyla düzenlenen toplantıda 2022 yılı kanal ek...
Apple, Samsung televizyonlarına resmi olarak iTunes desteği sunmaya başladı. Böylece Samsung'un 2018 ve 2019 model ürünlerine sahip olan kullanıcılar iTunes deneyimini Apple TV olmadan yaşayabilecek....