Sinem Aksay Sabah çağrı merkezi servis sağlayıcısı Teleperformance’ın yeni Stratejik Müşteriler Satış Yöneticisi oldu. Orta Doğu Teknik Üniversitesi İnşaat Mühendisliği bölümünden 1997 senesinde mezun olan Sabah, 1999 senesinde Boston’da Suffolk Universitesi MBA programını tamamladı. Kariyerinin ilk 3 yılında, ihracat sektöründe satış/pazarlama alanında hizmet veren Sabah, 2005 senesinde Global Bilgi Çağrı Merkezi’nde Turkcell kurumsaldan sorumlu müşteri yöneticisi olarak çalışmaya başladı. Daha sonra Ankara Turkcell’de kamu sektöründen sorumlu stratejik ve major account yöneticiliği yapan Sinem Aksay Sabah, son olarak İstanbul Turkcell’de Global Bilgi’den sorumlu kanal yöneticisi olarak kurumsal satış biriminde çalıştı.
Sekom ve Soitron adına sunumlarını gerçekleştiren Sekom Ankara Teknoloji Müdürü Selçuk Kardeş, “Gençlik ve Spor Bakanlığında olduğu gibi bir kurumun ihtiyacı olan ama mevcut ürünlerle çözülemeyecek he...
Proline Satış Direktörü Bilginç Işıkİş uygulamaları alanında en önemli yatırım başlığı iş zekâsı uygulamaları. Miktarı giderek artan veriyi kullanarak anlamlandı...
2 yıla yakın bir süredir pazara sunulacağı söylentileri dolaşan Ubuntu mobil işletim sistemi, bu söylentileri gerçeğe çevirmeye hazırlanıyor. İspanyol şirket BQ...