Allianz Türkiye, yeni mobil uygulaması ‘Allianz’ım’ ile müşterilerine tüm poliçe, sözleşme ve ödemelerini anında görüntüleyebilme fırsatı sunuyor. Poliçe sahiplerine hasar ve sağlığa ait süreçleri takip edebilme imkanı veren uygulamada, müşterilerin tüm birikimlerini görebilmesi ve fonlarına yönelik işlem yapabilmesi de mümkün. Uygulama, acil durumlarda tek tuş ile ambulans, yol yardım, çağrı merkezi gibi kanallara hızlı ulaşım imkanı veriyor. AppStore ve Google Play'den indirilebilen uygulama hakkında bilgi veren Allianz Türkiye CEO’su Aylin Somersan-Coqui de, “Mobil uygulamamız doğrudan müşteri ihtiyacına odaklanmış yapısıyla sektörümüzde bir ilk. Bu uygulama ile müşterilerimizin sadece kaza sonrası ve tazminat talebi gibi ihtiyaç anlarında değil, daima yanlarında olmayı amaçlıyoruz” dedi.
*Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekçi: “Ne tüketeceğimizi, hangi müziği seveceğimizi, hangi filmi beğeneceğimizi, nasıl giyineceğimizi, çocuklarımızın hayal kahramanının kim olacağını, oyuncaklarının nasıl o...
“Halka açık bir şirketin Risk ve Uyum yöneticisi olmanın beraberinde getirdiği bazı temel sorumluluklar var; öncelikle yatırımcılar, yönetim kurulu ve düzenleyiciler gibi farklı paydaşların beklentile...
Siber saldırı yeteneklerinin çoğalmasına ve potansiyel sonuçlarına rağmen, birçok kuruluş siber güvenlik yönetimi konusunda hala düşük performans göstermektedir. Siber riskler bazen göz ardı edilebili...