Jump CEO'su Ryan Rzepecki'nin açıklamalarına göre, bisiklet kiralama şirketinin satışının ardında Uber'in şirketin uzun dönem hedeflerini ve vizyonunu çok iyi analiz etmesinin büyük payı olduğunu söyledi. Rzepecki, Uber CEO'su Dara Khosrowshahi'nin yönetiminin de kararını etkilediğini belirtti.
Ayrıca bölgelere göre otomobilin yanı sıra, panelvan, limuzin, helikopter ve yat kiralayan şirket için farklı taşıtlarla ulaşım sağlamak yeni bir durum değil. Üstelik Ocak ayında Uber, JUMP ile işbirliği yaparak Uber Bike adlı hizmetini tanıtmıştı. Bu sayede Uber üzerinden de JUMP bisikletler kiralanabilmek mümkündü.
Ancak JUMP'ın özellikle ABD'de yarattığı bisiklet kiralama çılgınlığı, birçok ülkeye çok kolay bir şekilde sıçrayabilir. Uygulama ile 30 dakikalık bir yolculuk 2 dolar karşılığında yapılabiliyor ve bu sebeple Uber'in araç paylaşım hizmeti Uber Pool'dan bile daha ucuza yolculuk edilebiliyor.