Konuyla ilgili görüşlerini dile getiren Univera Müşteri Hizmetleri Müdürü Selahattin Tosuner: “Çok yakın bir zamana kadar teknik destek konusunda sadece İzmir’de faaliyet gösteriyorduk. Zamanın, hızın ve lokasyonun teknolojinin ayrılmaz bir parçası olduğunu düşünerek hizmet verdiğimiz teknik noktaları, adeta Türkiye’nin ekonomisini canlı tutan İstanbul’u da ekleyerek ikiye çıkarttık. Univera sahip olduğu ürün genişliği ve teknik altyapısı ile bugün hem İzmir, hem de İstanbul’da olmak üzere teknik çözümler konusunda müşterilerine hizmet sunuyor. Türkiye’nin her bölgesinde ve ilinde pek çok referansı olan şirketimizin, farklı iki ilde verdiği teknik hizmet müşterilerimiz için hayatı kolaylaştıran bir yol olacak.Özellikle; İstanbul ve çevresinde bulunan Univera müşterilerinin zamanı daha hızlı ve verimli kullanmaları adına hafta içi saat 09.00- 18.00 arası Univera Yetkili servise arızalı ürünlerini elden ulaştırabilecekler.Kurduğumuz mobil satış dağıtım sistemleriyle bugün Türkiye çapında 3 binden fazla dağıtım şirketi ve 12 binden fazla plasiyer ürünlerimizi kullanıyor. Teknik hizmet alanında İstanbul’da da olmamız; farklı il ve ilçelerden bu bölgeye yakın olan müşterilerimiz için hız ve iş hayatında verimlilik olarak kendilerine fayda sağlayacak” diyerek konuyla ilgili görüşlerini belirtti.