Teleperformance Türkiye’nin istihdam hedefindeki 200 kişi, Uşak lokasyonunda Çağrı Merkezi Müşteri Hizmetleri Temsilcisi olarak büyük firmaların müşteri ilişkileri, kampanya tanıtım ve satış projelerinde görev alacak. Müşteri temsilcileri bu kapsamda halkla ilişkiler kavramları, iletişim süreçleri, telefonla iletişim, diksiyon, bilgisayar kullanma, toplumsal düzen, müşteri memnuniyeti, müşteri ilişkileri, müşteri ile etkin iletişim gibi başlıkları içeren Teleperformance eğitim programlarına katılma ve çağrı merkezi sektöründe kariyer yapma fırsatı bulacak.
Nitelikli işgücü personel eğitimleri için 2010’dan bu yana İŞKUR Uşak İl Müdürlüğü ile işbirliğini sürdürdüklerini dile getiren Teleperformance Türkiye Genel Müdürü Engin Utkan, bugüne kadar İŞKUR Meslek Edindirme Programları ve Teleperformance eğitimleriyle Uşak’ta binden fazla kişiyi işe alarak, sektöre kalifiye eleman kazandırdıklarını ve asgari bir eğitim standardı oluşturduklarını belirtti.