Vestel’in büyüme için öncelikli pazarları Orta Asya ve Ortadoğu
Ataman, önümüzdeki dönemde gelişmekte olan ülkelerin yeni misyonlar üstlenerek ekonomik açıdan daha da büyüyeceğini, Türkiye’nin bu ülkelerde yapacak çok işi olduğunu ifade etti. Orta Asya ve Ortadoğu pazarlarında hızlı ama aceleci olmayan bir yol izlediklerini de sözlerine ekleyen Ataman, “Vestel olarak uzun vadeli, kalıcı, güvenilir bir marka olma vizyonu ve taahhüdüyle hareket ediyoruz. Bu stratejimizin bize uzun vadede sürdürülebilir ve hedeflerimize uygun pazar payları olarak döneceğine inanıyoruz. Bu ülkelerde ürün bazında değişiklik gösterse de ortalama yüzde 7 - 8 oranında önemli pazar paylarına ulaştık” diye konuştu.
Ataman, 2012’de İran’da beş, Irak, Kıbrıs ve Kazakistan’da ise ikişer Vestel showroom’unun faaliyete gireceğini de açıkladı.