WPP, bağımsız bir iletişim ajansı olarak İstanbul’da faaliyet gösteren 41?29! Media’nın (“41?29!”) çoğunluk hisselerini satın alıyor. Alemşah Öztürk, Bora Akman ve Ömer Ersoy tarafından 2007 senesinde kurulan ajans, tüm iş sektörlerine yönelik sayısal iletişim hizmeti sunuyor. Ajans 48 çalışanı ile Diageo, Garanti Bankası, Kraft, Microsoft, Nokia, Renault, Ülker ve Unilever gibi müşterilere hizmet veriyor. Bu yatırım WPP’nin hizmetlerini hızlı büyüme gösteren pazarlarda ve sektörlerde geliştirme ve sayısal medya alanında sunduğu çözümleri güçlendirme stratejisinin bir parçası olarak tanımlanıyor.
Birlikte öğrenme ve bilimin coğrafi gücünü birlikte keşfetme hedeflerine dikkat çeken Esri Türkiye CEO’su Barış Uz, coğrafi bilgi sistemleri (CBS) sektörünün öne...
Gedik Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Mekatronik Mühendisliği Bölüm Başkanı Yrd. Doç. Dr. Savaş Dilibal, nikel-titanyum şekil bellekli alaşımların üretimi ve...
Slovakya kökenli Soitron, Sekom’un yüzde 51 hissesini satın alarak ortak oldu. Soitron’un CEO’su Ondrej Smolar, ortaklıkla ilgili olarak, her iki şirketin de müş...