Dünyanın en değerli 20 markasının 14’ünün bilişim ve teknoloji firmaları olması sektörün nerde olduğuna ve nereye gittiğine dair çok önemli bir işarettir. Kısa, orta ve uzun vadeli olarak ayırdığımız tüm hedeflerimiz arasında sektöre olan yatırımlarımız ve faaliyetlerimiz artarak devam edecektir. En temel hedefimiz Türk Telekom öncülüğünde daha fazla marka ile işbirliği yapmak ve satışları daha üst noktalara taşımak. En önemliside sektöre olan yatırım ve girişimlerimizi devam ettirirken Sanayi 4.0 devriminin gereksinimlerini tamamen benimseyerek, firmalarımızı doğru ve etkili konumlandırmak. Buna ilaveten en kıymetli hedefimiz ise Ülkemizinde Dünya piyasalarının bir adım ötesine geçebileceği bu inovatif dönüşüm fırsatını değerlendirmesine katkıda bulunup, faydalı olabilmek.”
Bilişim 500 Araştırması’nı sektörün aynası olarak gördüklerini belirten Burak Özbay, “Sektördeki yatırım yapan şirketlerin gelişimini Bilişim 500’den yakından takip ediyoruz. Bilişim ve iletişim şirketlerinin yanında kamu içinde aydınlatıcı bilgiler sunduğunu düşünüyoruz” dedi.