Yemeksepeti’nin yeni Müşteri Deneyimi Direktörü Bilgi oldu
1 dakika okuma süresi.
Yemeksepeti’nin yeni Müşteri Deneyimi Direktörü Onur Bilgi oldu. Kadıköy Anadolu Lisesi’nden mezuniyetin ardından Bilgi, Boğaziçi Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümü’nü dereceyle tamamladı. 18 yıllık kariyeri süresince sırasıyla TSKB, Global Soft, ABN Amro ve Turkcell’de çeşitli görevler alan Onur Bilgi, Yemeksepeti’nde kullanıcıların sorunları için online çözümlerin kurgulandığı Operasyon Departmanı, müşteri ve restoran şikayetleri ile taleplerinden sorumlu Backoffice ile Menü & İçerik departmanlarını yönetecek.
Kuantum bilgi işlemin gerçek potansiyeline ulaşmasıyla kurumları ne gibi fırsatlar bekliyor, bu fırsatları nasıl değerlendirmeli? Bu yazımızda bunları bir araya getirdik.
Binlerce kilometre boyunc...
Turkcell, Zeka Gücü projesi çatısı altında Türkiye’deki 182 Bilim ve Sanat Merkezleri’nde (BİLSEM) okuyan öğrencilerin uzaktan eğitimine destek amacıyla Milli Eğitim Bakanlığı ile birlikte Zekathon is...
Dünyanın en büyük sivil toplum ağlarından biri olan Junior Chamber International’ın Dünya Kongresi’nde 2024 yılı yönetim kadrosu da belirlendi. JCI Türkiye’de pek çok görev alan ve başarılı projeler g...