Televizyon bizim için ne anlama geliyor
Televizyon izleme deneyiminin nasıl değiştirilebileceğini ve bu değişimin medya sektörü için ne anlama geleceğini kestirebilmek için televizyonun neden izlendiğini anlamak gerekiyor. Sony Avrupa Profesyonel Çözümler birimi TV izleyicilerinin izleme davranışlarını konu alan ve yayıncılara yönelik ayrıntılı bir inceleme hazırladı. Raporun yazarı informitv medya tanışmanı Dr. William Cooper “Dilediğimiz her şeyi, dilediğimiz zaman, dilediğimiz yerde izlemek istediğimize dair yaygın bir düşünce var. Bunun sonucu olarak yalnız izleyeceğimiz ortaya çıkıyor. Ancak bireyler olarak hala birlikte bir şeyler izlemeye değer veriyoruz. Diğer kişilerle aynı programı izlemeyi gerçekten istiyoruz ama çoğu zaman aynı anda izleyemiyoruz” diyor.
Sony BT ve İş Akışı Çözümleri Başkanı Niall Duffy, “Televizyon izleme nedenimiz çok basit gibi gözükebilir; ancak altında yatan nedenler çok daha karmaşık. İzleme deneyiminin nasıl değişebileceğini ve bu değişimin medya sektöründekiler için ne anlama geleceğini tahmin etmek istiyorsak neden TV izlediğimizi anlamamız gerekiyor. Bağlantılarla dolu bir dünyada televizyonun nasıl bir değişim geçireceğinin tartışılması ve bilgi verilmesi için bu çalışmayı başlattık” diyor.