Dünyanın önde gelen markaları, yayıncıları, reklamcıları ve eğitimcileri için çalışmalar yapan ve 2011 yılında Birleşik Krallık’ta kurulan ‘artırılmış gerçeklik’ platformu Blippar; Londra, New York, San Francisco, Chicago, Los Angeles, Toronto, Tokyo, Amsterdam, Yeni Delhi’nin ardından, 10’uncu merkez ofisini Türkiye’de İstanbul’da açtı. Blippar Türkiye’nin başına ise sektörün deneyimli isimlerinden Zehra Öney getirildi. Öney, daha önce Turkcell'de Uluslararası İş Geliştirme, Avrupa Birliği ve Amerika İlişkileri’nde üst düzey görevler üstlendi, mobil-dijital pazarlama ve reklam şirketinde genel müdürlük görevi de yürüttü. Öney, bu yeni görevinin yanı sıra 2011’de kurduğu mobil-dijital pazarlama, reklam, sosyal medya konularında faaliyet gösteren 360+ Media Interactive'in Ajans Başkanlığı’nı da yürütmeye devam ediyor.
İhtiyaç sahipleri neredeyse sağlık hizmetlerini oraya taşıyan Acıbadem Mobil Sağlık Hizmetleri’nin Türk Telekom işbirliğiyle başlattığı “Sağlık Destek Kampanyası...
Seagate, Çin’de düzenlenen 2015 Çin Kamu Güvenliği Fuarında (CPSE) dünyanın ilk 8 TB’lik izleme amacına yönelik sabit disk sürücüsünün duyurusunu yaptı. İzleme s...
Uluslararası denetim ve danışmanlık şirketi EY, yıllık Küresel Sigorta Görünümü (Global Insurance Outlook) araştırmasını yayınladı. Sektörün bugün geldiği noktaya ve önümüzdeki iki yıldaki rotasına od...