Çağrı merkezlerinde dönüşüm devam ediyor
Özellikle son 10 yıl içerisinde çok hızlı bir büyüme gösteren çağrı merkezi sektörü hem ekonomik, hem istihdam hem de teknolojik açıdan Türkiye için en önemli se...
Özellikle son 10 yıl içerisinde çok hızlı bir büyüme gösteren çağrı merkezi sektörü hem ekonomik, hem istihdam hem de teknolojik açıdan Türkiye için en önemli se...
TEKNO-POLİTİKOsman Coşkunoğ[email protected]://twitter.com/osmancoskunogluwww.facebook.com/osman.coskunogluwww.coskunoglu.orgULUSALBu satırların yazıldığı 19 Nisan günü, AKP ve CHP web site...
Qualcomm Incorporated, iştiraki Qualcomm Avrupa’nın Doğu Avrupa İş Geliştirmeden Sorumlusu Başkan Yardımcısı görevine Yulia Klebanova’nın atandığını duyurdu. Kle...
Teknoloji kullanımı her geçen gün artıyor ve şirketlerin çağrı merkezi seçiminde önemli bir faktör olarak önümüze çıkıyor. Çok kanallı ve birbiri ile entegre ile...
Sigortam.net’in yeni İcra Kurulu Başkanı ve CEO’su sektörel deneyimleri ile Tahsin Gürdoğan oldu. Gürdoğan, 1996 yılından başlayarak elde ettiği 20 yıla yakın iş...
Çağrı merkezi teknolojileri son derece hızlı bir gelişim içerisinde. Görüntülü görüşme, Web tabanlı sohbet, e-posta, sosyal medya, mobil ve konuşma tanıma gibi u...
Medyasoft, geçtiğimiz yılın ikinci yarısında hayata geçirdiği 'SAP Danışmanı Yetiştirme Programı'nı sürdürüyor. Üniversiteden yeni mezun olan ya da son s...
Türkiye’de artık hem şirketler hem de tüketiciler, çağrı merkezlerinin müşteri memnuniyeti ve marka değeri açısından önemini fark etmiş durumdalar. Günümüzün hız...
Giyilebilir teknolojiler kategorisine Nisan ayında akıllı saatiyle adım atan Apple ile bu pazarda gelişen ürün çeşitliliği de artıyor. Yapılan araştırmalara göre...