Sentim’in geliştirdiği Süreç Analiz ve Yönetim Sistemi (SAYS), müşteri memnuniyetini geliştirmek adına şirketlere önemli fırsatlar sunuyor. Sistemin taşıdığı en önemli avantaj; çağrı merkezine bildirilen şikayetin, sorunun çözümünden sorumlu olan birime anında, aracısız, hatta mobil olarak bildirme imkanı vermesi. Çağrı merkezleri ile bütünleşik çalışabilen SAYS, tek başına da kullanılabilecek şekilde geliştirildi ve aynı zamanda bulut sistem üzerinden de hizmet verilebiliyor. SAYS yapısı, özellikle elektrik dağıtım şirketlerinin ilgisini çekiyor. Özelleştirme öncesi esaslarla çalışmaya devam eden elektrik dağıtım şirketleri, SAYS ile arıza takibi, saha ekibinin kontrolü gibi başlıklarda sonuç elde edebiliyor. Sistem, geniş raporlama kolaylığı da sunuyor. SAYS halen EDAŞ, Uludağ Elektrik Dağıtım ve Çamlıbel Elektrik Dağıtım’da kullanılıyor.
Türkiye’nin 60 yıllık otomobil özlemini gidermek ve Türkiye otomotiv endüstrisinin dönüşümüne öncülük ederek ülkemizin ilk küresel mobilite markası olmak amacıyla kurulan Türkiye’nin Otomobili Girişim...
ASF Otomotiv, araç satış süreçleriyle ilgili dijital bir yeniliği hayata geçirerek, ABD merkezli online görüşme platformu 11Sight ile işbirliği yaptı. Renault, F...
Ağır ve hafif ticari araçlar için parabolik, konvansiyonel yaprak yay ve hava körüğü makası üretimi yapan Olgun Çelik, bilgi birikimini ortak bir veritabanında k...