Procat Genel Müdür Yardımcısı Yıldırım Duyargil, Tahsilat Otomasyonu Aracı ile dosyaların tek tek incelenerek, aramaların manuel yapılmasının oluşturduğu emek ve zaman maliyetinin ortadan kalktığına dikkat çekti. Duyargil, şöyle devam etti:
“Geleneksel tahsilat sürecinde dosyalar tek tek elle inceleniyor, veriye ulaşılıyor ve borçlu kişiler tek tek manuel olarak aranıyordu. Olayın sadece çağrı merkezi yapısını hayata geçirmekten ibaret olmadığını, çağrı merkezi teknolojileri, otomatik dış arama sistemleri, SMS gönderen yazılımlar, süreci takip eden araçların dışında, bunun yönetilmesi gereken bir teknoloji hizmetinin gerekliliğini tespit ettik. Avukatlık bürolarına özel bir yazılım ve hizmet paketi oluşturduk. Software As a Service mantığı ile ilgili kurumlar bizden bu hizmeti alıyorlar. Hukuk Büroları Tahsilat Otomasyon Aracı ile tahsilat süreçlerinde, veri kayıplarını ve para kayıplarını en aza indirgeyip, BT maliyetlerindeki tasarrufu, geliri ve avukatlık bürosu ve tahsilat ofisi iş ortaklarımızın memnuniyetini hatırı sayılır ölçüde arttırıyoruz. Alanında deneyimli kadromuz sayesinde alacakların kısa sürede tahsil edilmesine olanak tanınıyor.”