“Yapılan araştırmalar dijital ekranlarda gösterilen bilgi, duyuru ve reklamların geri dönüş oranı yüzde 83 olarak ölçülüyor. Dijital ekranlardaki içerikler, satışları ortalama olarak yüzde 29 artırıyor. Bu ekranlar, müşteri sadakatini yüzde 46, müşteri memnuniyetini ise yüzde 46 çoğaltıyor. Toplam satış hacminde yüzde 31,8’lik yükselişe neden olurken, tekrar satın almalarda da yüzde 32,8’lik artışlar getiriyor. Dijital Yayın ve Bilgilendirme Ekranları mağaza içi trafiği yüzde 32,8 artırıyor. Müşterilerin mağaza içindeki kalış süresini yüzde 30 artırırken, ödeme öncesi kuyruklarda algılanan bekleme süresini ise yüzde 35 azaltıyor. Dijital ekranların marka farkındalığı üzerindeki etkisi yüzde 47,7 olarak ortaya çıkıyor. Müşterilerinin yüzde 59'nun ekranlarda gösterilen reklam hakkında ayrıntılı bilgi talep ettiği gözlendi. Digital Signage güvenlikle ilgili iletişim bilgilendirmelerinde iş yeri kaza oranlarını yüzde 20 azaltıp, çalışanların üretkenliğini de yüzde 20 artırıyor. ‘’