Geçen üç yılda Huawei Tüketici Ürünleri İş Grubu düşük segment ürünlerden orta ve yüksek segment ürünlere odaklandı ve kanal stratejisini de bu yönde çevrimiçi satış kanallarına ve açık pazarlara göre yeniden düzenledi. Bu adımla birlikte Huawei’nin öne çıkan ürünleri de yükselişe geçti. 2014 Eylül’ünde 3 milyon adetlik küresel satış rakamına ulaşan Ascend P7, halen 110’dan fazla ülkede ve pazarda satışa sunuluyor. Yine Eylül ayında lansmanı yapılan Mate7 de, Çin’de satışa çıktığı ilk gün binden fazla satış kanalında yerini aldı. Huawei Tüketici Ürünleri İş Grubu Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Shao Yang, “Dördüncü çeyrekte de bu performansımızın devam edeceğine inanıyorum” dedi.
Huawei’nin 4G LTE uyumlu akıllı telefonları Ascend P7, Ascend G6 ve G750, yüzde 34’lük tercih edilme oranıyla üçüncü çeyrekte de büyümeyi sürdürüyor. Huawei Honor 6’nın önümüzdeki aylarda Çin dışındaki pazarlarda da satışa sunulması bekleniyor.
Bu arada, ‘Mümkün Kıl’ (Make it Possible) felsefesi ile küresel çözümler sunan Huawei, dünyanın önde gelen spor kulüpleriyle iş birliği yapıyor. Huawei’nin sponsorlukları arasında İspanya’dan Atletico Madrid ve Türkiye’den Galatasaray Sportif A.Ş var. Interbrand tarafından 9 Ekim’de açıklanan ‘Dünyanın En İyi 100 Markası’ listesinde bu yıl ilk kez yer alan, 4 milyar 313 milyon dolarlık marka değeriyle listeye 94’üncü sıradan giriş yapan Huawei, aynı zamanda bu listeye girmeyi başaran ilk Çin şirketi oldu.