Bu gelişmelerin yanında, müşteriler istedikleri bilgiye istedikleri an ulaşıp işlemlerini yapabildikleri için “bekleme, gecikme, kafa karışıklığı” gibi olumsuz durumlara karşı toleransları azalacak ve sektörde buna yönelik olarak sadelik ve hız unsuru ön planda olacak. Murat Çelik, bu yorumuna şu eklemeyi yapıyor: “Teknoloji ile doğmuş bir nesil olan Z kuşağının teknolojik gelişmelere adaptasyonu da hızlı olacağı için sektörün bu yönde gelişme göstermesi kaçınılmaz.”
Yeni trendler hep takibimizde
Murat Çelik, kurumsal stratejilerini ve hedeflerini şu sözlerle anlatıyor:
“Her bir müşterimizin hayatını kolaylaştırmak için inovatif bakış açımızla çözümler sunuyoruz. Mevcutta dijital bankacılık ürünlerimizi geliştirmek için müşterilere sağladığımız sosyal bankacılık, mobil bankacılık, bulut bankacılık, direkt bankacılık ve nesnelerin interneti projelerimizle ekosistem yaratarak hep yeni projeler geliştiriyoruz. Müşterilerimizin bankacılık alanında günlük hayatta yaşayacakları sorunları önceden görüp çözmek ve onların hayatlarını kolaylaştırmak amacıyla yola çıktık. Bu misyonumuz ile dijital ve mobil alandaki ürün ve hizmetleri en yeni teknolojiler ile entegre ederek inovatif bir yaklaşım ile geliştiriyoruz. Dijital ve mobil bankacılıktaki yeni trendleri gözlemleyerek hızlı çözümler üreten bir banka olarak inovasyona yatırımımız her daim devam edecek. Bu çalışmalarımız birçok kurum tarafından defalarca takdir görüp örnek gösterildi. Accenture Dijitalleşme Endeksi sonuçlarına göre, bankamız finansal hizmetler sektörü içinde yüzde 95 dijitalleşme endeks skoru ile yine ipi göğüsleyerek, sektöre büyük katkılar sağlamaya devam ediyor.”